ПУТЬ МАГИИ - ПУТЬ К СЕБЕ!

Молитва Святого Священномученника Киприана (монастырская)

Ответить на тему

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз

Молитва Святого Священномученника Киприана (монастырская)

автор Радомир в Сб Май 12, 2018 2:50 am



Боже сильный, Святый Сынъ, Царь царствующимъ и Господъ господствующимъ, неприкосновенный небеснымъ силамъ, егоже ужасаются всяческая, егоже нигд?же и никтоже вид?ти можетъ, емуже тысяща тысящами и тмы1) тмами святыхъ ангелъ и архангелъ предстоятъ. Ты в?си тайная сердца раба твоего, яко, не познавшу теб? перв?е, потворныхъ сія непріязненная д?ла держахъ: облакъ еже не одождитъ, древа садовная, еже плода имъ не творити, еже не родити, а иныя не зачинати рости- на огражденіе винограда токмо отверзохъ рости, творяхъ, еже не цв?сти имъ, такоже и класомъ хл?бнымъ, еже не прозябати и плода не творити, и рыбамъ морскимъ, еже имъ не плавати, и птицамъ, не летати- и прости всяко чарод?йство д?яхъ: вси лукавы б?си работаху мн?. Сія вся д?лъ ради своихъ и гр?ховъ многихъ, и нын? убо, Господи, Боже, сильный и великій, благоволивый отъ недостойна достойну ми быти и сопричаститися святому твоему стаду, и преестественнымъ величествомъ милосердовавъ о мн?, и не восхот? погубити со беззаконными моими, знаема мя сотвори быти, связавый мя любовію своею твоей в?р?, не омерзи мене, гр?шнаго и недостойнаго раба твоего- припадаю бо, прошу пресвятое имя твое о всякомъ дому и о вс?хъ православныхъ христіанехъ, иже страждутъ отъ чарод?йствъ лукавыхъ челов?къ льстивыхъ или отъ б?совъ, ид?же прославится имя твое святое и призовутъ имя мое именемъ твоимъ, или прочтется молитва сія надъ которою главою, или въ дому его, яко да разр?шится отъ всякія пакости и одержанія, и отъ зависти, злаго устр?нія и д?йственнаго отравленія, и язычнаго яденія. И кто убо держать будетъ сію молитву во своемъ дому, да будетъ соблюденъ отъ всякаго ухищренія и потвора, и отравы лукавыхъ и ближнихъ сос?дъ, да б?жатъ отъ него б?сове, зліи дуси, и да отступитъ отъ него всяко мечтаніе б?совское. Грсподи, Боже, ты область имаши небеснымъ и земнымъ- ради имени твоего великаго и ради несказанныя твоея благодати, ради единороднаго Іисуса Хруста, услыши мя недостойнаго раба твоего въ часъ сей: ид?же аще прочтется житіе мое или молитва сія, да разр?шится, яко воскъ тающе отъ огня, тако лукаваго ухищренія и всякаго вреда челов?ческаго или животнаго, или винограднаго им?нія1) ихъ малыхъ и великихъ во имя живоначальныя Тройцы да будутъ просв?щеніи суть и разр?шени и разв? Тебе иного Бога не знаемъ. Якоже отъ камени Моисею воду источилъ еси жезломъ израилевымъ, тако Ты2), Боже силенъ, положи руку твою державную и сильную, святую, полну благословенія дому, имущему сію молитву. Яко насадилъ еси рай во Едем? и отъ того исходятъ твоимъ повел?ніемъ четыре р?ки: Геонъ, Фисонъ, Тигръ и Ефратъ въ тихости и адамскій челов?къ не можетъ удержать, яко да не могутъ чарод?йственная д?ла или ловленіе б?совское апостольская удержати запрещенія, еже има азъ разр?шихъ и разр?шаю, прогнахъ и прогоняю противная, злая, отъ злыхъ челов?къ пущена и лукавыхъ б?совъ — отъ раба Божія, имя река, призывающаго мя именемъ твоимъ отъ всего им?нія его, яко же умножилъ еси л?то Іезекію царю, тако да умножится вся земная и духовная имущему сію молитву служенію ангелъ, п?ніемъ серафимскимъ Благов?щеніе пресвятыя Богородицы отъ архангела Гавріила плотьскаго ради зачатія Сына Божія, Бога нашего Іисуса Христа, славнаго ради рождества его въ Ви?ліем?, засланіемъ младенецъ отъ Ирода, святаго ради крещенія, воспріятіемъ во Іорданст?й р?ц?, постомъ пост? (?), искушеніемъ отъ діявола, ужасныя его поб?ды на враги, ужаснаго суда его, ужасныхъ чудесъ его, иже въ мір? бывшихъ, исц?леніе даруя, прокаженныхъ очищая, мертвыя оживляя, б?сы изгоняя, иже во Іерусалимъ входъ его, осанна сыну Давыдовъ (такъ!), младенцемъ вопіющимъ ти, страсти ради распятія и погребенія, и изъ мертвыхъ воскресенія1), и еже на небеса вознесеніе, п?ніе тмы тмами ангелъ и архангелъ, славы восходнаго твоего восхожденія, п?снословія, втораго и страшнаго пришествія твоего, власть ея же далъ еси святымъ твоимъ ученикомъ и апостоломъ, рече: „имже держите — держится, и елико2) аще разр?шите на земли, будутъ разр?шеніи на небес?хъ. Ради бо сихъ именъ и ради силы твоея заклинанаю и прогоняю духи лукавыхъ, аще убо въ небеси или на земли, или на пути, или на распутіи, или во истоц?, нли въ р?ц?, или въ корени, или въ кровли, или во двор?хъ3), или во оконц?, или въ верхнемъ пороз?, или въ нижнемъ, или въ корени, или въ в?тви, и да разр?шенно будетъ на пол?, въ нивахъ или въ виноград?хъ, или въ вертоград?хъ, или въ ямахъ, или въ трав?, или4) въ пещи, или въ бани, или въ капищи идольскихъ, или въ кожи рыбной, или въ кожи зміиной, или во влас?хъ брадныхъ, или во глав?, или во главномъ убрус?, или во зголовіи, или въ постели, или во обр?заніе ногтей ручныхъ и ножныхъ, или во обувеніихъ, или въ злат?, или въ сребр?, или въ м?ди, или въ свинц?, или въ олов?5) и жел?з?, или въ воску, или въ кости, или во лбу челов?ческомъ или зв?риномъ, или въ морскихъ рыбахъ, или въ животныхъ морскихъ, или земныхъ животныхъ, или въ летающихъ по воздуху движимыхъ и недвижимыхъ, или въ хартіи, или въ чернил?, или въ н?которой оной вещи и отъ студа затворены, да разр?шатся. Аще ли есть писано въ седмидесятихъ двухъ языц?хъ, да разр?шатся, понеже азъ разр?шихъ и разр?шаю тако Лукасуса, Марасалуна, Малуремираха, Ниона погнахъ и еще прогоняю- имена Тихіа, Сихахіа и Елизду, и протчія, иже отъ челов?ческаго рода самихъ ся и предавшихъ въ б?сы — и сіи да разр?шатся, да изыдутъ отъ раба Божія, имя рекъ, Твоимъ повел?ніемъ, Господи, и отъ дому его, имущему молитву сію святую, и отъ всего им?нія его малаго и великаго силою чеснаго и животворящаго креста и молитвъ ради пречистыя твоея матери, владычицы нашея, Богородицы, и молитвъ ради святыхъ небесныхъ силъ, херувимъ и серафимъ, престолъ, грозныхъ воинствъ, силъ, началъ и властей, ангелъ и архангелъ, и святыхъ праведныхъ патріархъ Авраама, Исаака, Іякова, Мельхиседека и Іова- молитвою Іисуса Навина, иже солнце ста на многъ часъ- молитвъ ради пророкъ и апостолъ, и мученикъ, и мученицъ, святителей, священія челов?къ, преподобныхъ отецъ и преподобныхъ женъ, и святыхъ испов?дникъ, и безсребренникъ- молитвъ ради трехъ сотъ и осьмидесяти перваго собора и поручниковъ нашего покаянія Василія Великаго и Григорія Богослова, Іоана Златоустаго и Николы Чуднаго, и вс?хъ угодившихъ молитвами — да прогонятся, да удавится всяка злоба и лукавство, и зависть, и ревность, и удержанія, и зло глаголаніе, и язычное яденіе, и вс?, что д?янная злыхъ челов?къ всякое сов?щаніе, да отдалится отъ раба Божія, имя река. Молитвъ ради пречистыя твоея Матери помилуй и спаси раба своего или рабу, имя река, да не прикоснется къ нему и къ дому его ни кое зло, ни зависть, ни чарод?йства, ни разбойства, ни б?да, ни бол?знь, ни какое зло, ни лукавство, ни во утренній день, ни вечерни, ни въ нощи, ни въ полунощи и во вся дни живота его, яко ты еси Богъ нашъ и милуя, и спасая. И Теб? славу возсылаемъ“. Отцу и Сыну, и Святому Духу, и нын?, и присно, и во в?ки в?ковъ. Аминь.

Сдревле харти свитка отодама л?та 1533 подписалъ многогр?шною рукою молитву сію инокъ Гл?бъ Галицскаго у?зда Богородскаго стану.



_________________
"Колдуй незаметно. Обычные люди не должны знать, что магия действительно существует."
https://vk.com/magic_vasiliy
avatar
Радомир
Администратор
Администратор

Сообщения : 9862
Репутация : 48

Посмотреть профиль https://vk.com/magic_vasiliy

Вернуться к началу Перейти вниз

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы можете отвечать на сообщения